A doua poveste din Belgia, in care aflam cum decurge un dialog cu un politist

Ca sa fii cu acte in regula in Belgia, mergi la un ghiseu si spui asta. Apoi arati buletinul de Romania. Apoi arati contractul de voluntariat. Apoi explici ca nu-ti plac lebedele nici fripte nici in ciulama. Apoi ti se spune ca va veni un politist sa verifice daca stai unde zici ca stai.

Azi aud interfonul. Se opreste pana sa raspund. Ies pe balcon (stau la 1) si il vad pe LeGarcea.

– Buna ziua! Cred ca dumneavoastra ati sunat la mine.

– Sunteti Michjfskaila Maria Magdalena?

-Da.

-Aia care a fost prietena cu Isus?

(moment de MonDieu, gluma asta o auzeam in anul 1 de facultate de la mosnegi dubiosi in Club A)

-Nu, aia era un personaj intr-o carticica.

-Coborati va rog cu buletinul.

Cobor cu buletinul. LeGarcea arata fix ca Stanley Tucci in „The lovely Bones„. Si arata de parca are aceleasi activitati de petrecere a timpului liber.

-A, deci asa arata Maria Magdalena.

-Da, imi pare rau ca Biblia nu e carte cu poze ca sa aveti si o imagine a numelui.

-Lasa, acum am imaginea ta, e cel mai bine asa. Imi trebuie numarul tau de telefon pentru formular.

-Nu-l stiu pe de rost. Ma duc sus sa iau foaia. Daca tot urc, mai aveti nevoie de ceva? (eu, minte blajina, ma gandeam la alte documente)

-De tine. Hahahhahaha.

Atunci i-as fi ras mustata cu epilatorul. M-am oprit o secunda, mi-am imaginat scena, mi-am zis rabdare fiica mea, si am adus numarul de telefon.

-Si mai stai cu cineva?

-Cu prietenul meu.

-Da? Of, trebuia sa ai un prieten. Ce baiat norocos! Vad ca ai pete de mancare pe pantaloni. Cred ca gatesti bine!

(sau poate am parkinson si dau pe langa, ce treaba ai tu cu ce carte de bucate am intins pe pantalonii mei de stat in casa)

-Daca te paraseste vreodata prietenul sa stii ca eu caut de mult o fata asa frumoasa ca tine.

Si a plecat LeGarcea cu mustata intacta, atinsa doar mental de epilatorul meu si de rauri de smoala incinsa.

 

 

4 comentarii to “A doua poveste din Belgia, in care aflam cum decurge un dialog cu un politist”

  1. Lasa bai ca e bune complimentele 🙂

  2. La fiecare cuvant ma vedeam pe fundul unui beci. Sa dea mai putine, sa ajunga la toata lumea.

  3. sa inteleg ca iti prieste la belgieni 🙂

  4. Am inteles, deja omul mergea spre „ce maini frumoase, le-ar sta bine legate”.

Lasă un răspuns

