In loc de „Fie ca”

In 2011 nu imi propun nimic pentru 2012. Nu fac evaluari. Si nu vreau sa imi urati „La multi ani !”. De fapt, nici nu vreau sa va ganditi la mine pe 31 decembrie. Vreau sa va ganditi la voi si sa-mi spuneti si mie.

In loc de urari pentru noul an, vreau un singur cadou de la voi. Ganditi-va ce v-a facut fericiti in 2011. Si cand ati ras de v-au durut falcile ultima data. Cand v-ati oprit si ati zambit desi erati singuri pe strada gandindu-va ce bine ca sunt eu, aici acum.

Toate gandurile astea vreau sa le impachetati si sa mi le trimiteti in comentarii sau la magdulici@gmail.com, fie ca ne iubim, cunostem, sau doar ne-am intersectat virtual.

Pentru ca ce-mi doriti voi mie nu ma incalzeste cu nimic. Dar ma va bucura sa stiu ce v-a domesticit inima in 2011.

 

 

Etichete: , ,

5 comentarii to “In loc de „Fie ca””

  1. Prin postul tau eu cred ca ti-ai anihilat audienta! Ai fost cam malefica in exprimare.

    Ultima data cand am ras mult – mult de tot a fost saptamana trecuta la un banc spus de Busu la PRO TV.
    <>

    Faza I. Cand i-am spus bancul mamei a zis sa nu care cumva sa il spun si lui tata.

    Faza II. Am intrat dimineata in farmacie si toata lumea radea cu gura pana la urechi. Seful farmaciei le spusese subalternelor bancul lui Busu.

    Faza III. Pana seara mama i-a spus si tatei bancul pentru ca nu a mai scapat de el sa-i spuna de ce radea cu gura pana la urechi la telefon.

    Cainoaso sa stii ca eu tot am sa-ti urez ,,La multi ani cu sanatate!” pentru ca a nu-i ura cuiva ,,La multi ani!” e ca si cum n-ai vrea sa mai traiasca! Ar trebui sa gandesti de 2 ori ce scoti din capsorul tau cel istet si sa ne lasi sa intram in viata ta in stil traditional.

    Te pup!
    Fie ca vrei, fie ca nu vrei, asa nu voi mai fi ocupata sa bag ceva in gura 🙂

  2. Nu stiu din ce motive s-a sters bancul care era urmatorul:

    Intra Necuratul in biserica in timpul slujbei de Craciun.
    Fuge toata lumea, doar un mos ramane pe scaun fara sa se clinteasca.
    ,,-Mosule nu ti-e frica de mine? Nu te sperii? , – Nu taica! Ca eu sunt insurat cu sor-ta de 50 de ani”

    Urmeaza restul fazelor ca mai sus.

    • Am fost si eu pe receptie cand s-a spus bancul asta …. intr-adevar e de ras in prima faza … apoi analizezi (mai bine n-as avea „darul” asta) si constientizezi cat e de misogin … in fine, bine ca macar in prima faza am ras 🙂

  3. Nu stiu ce m-a facut fericit pe 2011, dar stiu ce ma va face pe 2012: Proiectele incepute in 2011 pe care le voi finaliza anul asta 🙂

  4. In 2011 am ras cu pofta alaturi de colegii mei in scurtele pauze in care ne-am mai dezlipit de monitoare, am ras de pisicutza care s-a pripasit la noi in batatura atunci cand se alinta pt a-i da de mancare, am ras cu toti prietenii care ne-au fost alaturi atat in momentele de veselie cat si in cele de incrancenare … am ras virtual cu tine la cate o duda postata pe FB sau blog … in concluzie, am ras in 2011

Lasă un răspuns

