Tavalitul de ras al zilei

Azi, in timp ce mancam cu colegii de birou, m-am lipit de calorifer pentru ca sunt o friguroasa. Colegul L. s-a mirat

-Cum, tu esti friguroasa? Si ce faci in Romania cand sunt minus 30 de grade?

-Pai la apartament am centrala, iar la parintii mei am soba cu lemne si padurea aproape.

-A, deci mergi la parintii tai, dar daca e frig nu iesi din casa, stai doar langa soba.

-Da, ies din casa doar cand am nevoie de toaleta, care e in gradina, langa padure.

La care dragul de coleg pune o mutra ultra serioasa de om care a gasit solutia la care eu cu mintea-n ceata nu ma gandisem:

-A, pai eu sa fiu in locul tau, as face pipi la dush, ca sa nu ies noaptea in frig.

Ahahahahaha, ce naiv, ce suflet curat, a crezut ca merg 10 metri prin nameti pana la buda in care iarna mi-e o frica sa imi dau pantalonii jos de ma apuca iremediabil constipatia, dar ca am dus in casa.

Exista asigurari care acopera si moartea provocata de  hohote de ras?

4 comentarii to “Tavalitul de ras al zilei”

  1. Dupa ce ai terminat de ras i-ai explicat omului cum sta treaba cu dushul?

  2. imi aminteste de o intamplare la bunici… Un prieten de al meu orasean cu bunici la apartament care bea lapte praf de la vaca cazuta din avion, vine la tara la bunicii mei pentru un chef cu vin direct din butoi 😉 La un moment dat il apuca sentimentul vidanjei. Nu se duce in curte dupa cusca catelului ci la buda din fundul curtii! Bunicul a facut toaleta ca la orash ! cu colac frumos pe buda din marmura si nu din lemn cu avea inainte si chiar cu suport delicat pentru hartia igenica. Ce mai …lux! Dar amicul meu nu mai iesea din buda pentru ca nu gasea manerul sa traga apa!!!
    Galeata de apa si cu ibricul scufundat nu-i spunea mare lucru ….

Lasă un răspuns

