Veste despre twittraport

V-am zis o data. N-am respectat-o.

Din fericire, pentru ca am avut deplasari neprevzute platite de asociatia unde lucrez la Paris, Avignon si prin ceva satuc adorabil cu vaci si ceata groasa.Plus un Bruxelles finantat de mine din motive de corazon care face budibum.

Din pacate, in timpul asta voi ati asteptat ceva. Si eu nu m-am tinut de cuvant.

Imi pare rau. Remediez deindata ce am timp de stat in varful patului.

One Comment to “Veste despre twittraport”

  1. 🙂 … 🙂 … 🙂 … 🙂

Lasă un răspuns

