Da Buddha cu biciu-n mine

 

In general sunt o fata de treaba. Spun buna dimineata, spal blidu’ in care am mancat, nu vorbec urat decat atunci cand ma lovesc de coltul biroului. Dar din cand in cand sarpele ispitei amusina in jurul meu si ma impinge sa fac negandite.

Treaba face ca am lenevit o saptamana la Bruxelles intr-o camera racoroasa dintr-un bloc central. Fix cum intri in capatul holului e un lift. In stanga lui o statuie cu un Buddha burtos si fericit fix ca in poza asta.  In dreapta, un soi de templu in care in fiecare seara vedeam fructe. Apoi nu mai vedeam. Apoi iar vedeam.

M-am uitat la Buddha. Parea gras si fericit, dar totusi prea lemnos ca sa poata  bascula ofrandele. La inceputul saptamanii erau doua portocale, o banana si un mango. Dupa doua zile a disparut banana. Cumva in acelasi timp cu disparitia bananaei m-a palit o pofta incredibila de mango.

Dar nu mango obosit de la supermarket, nuuuu, mango obosit de la supermarket pus in cutiuta lui Buddha. Si imi sssusura sarpele in urech si imi balea gura si mango, mango, mango.

Mi-am facut curaj. Am luat noul fruct oprit. L-am dosit sub fular. Am ajuns in casa si inaintede marea sacrificare mi-am facut cruce si am zis „Iarta-ma Buddha”. Nu cred ca a inteles Buddha care-i faza cu crucea. O fi crezut ca ma mananca frunte, umerii si buricul in acelasi timp.

Am cautat in timp ce mancam pe Google cum pedepseste Buddha rebelii care vor sa ii concureze burdihanul mancandu-i ofrandele. N-am gasit nimic.

Asa ca va cer ajutorul de oameni culti si atotstiutori: ce mi se intampla acum? Va da Buddha cu biciu-n mine?

Nu de alta, dar as vrea sa imi impart colectia de surprize de la guma Turbo inainte sa fie prea tarziu.

4 comentarii to “Da Buddha cu biciu-n mine”

  1. Din ce stiu, Buddha nu pedepsea pe nimeni in viata asta, deci probabil te vei reincarna in oaie drept pedeapsa.

    Altfel, ce ai observat tu e probabil dintr-o ramura budismului numita Theravada (aveai vecini indieni sau din Bangladesh?). Cred ca gasesti online legenda cu maimuta si elefantul care aduceau fructe. Oricum, nu scrie pe undeva ca Buddha va urmari pe vecie femeile care i-au mancat deliciosul mango. Macar a meritat, pacatoaso?

    • N-am stat sa ii caut pe vecini. Dar mi-ai dat o veste buna. N-o sa am cosmaruri. Si a fost bun, cam crud. Ca o adevarata femeie dupa ce am mancat trei sferturi i-am dat si prietenului, l-am ispitit cu jumatatea mai rosie:)

  2. Ieri un mar, azi un mango…asa se duce rasa masculina 😛

Lasă un răspuns

