Vorbeste-mi acum, nu conteaza cum

De ceva vreme, observ ca necunoscutii simt o nevoie arzatoare sa imi vorbeasca. Din seria agatamente am auzit „pari o fata tare buna, hai sa bem o cafea” sau „Dormiti singura in seara asta?”.

Apoi au venit discutiile despre vreme cu mosneguti pe peronul de la metrou. O tanti mi-a povestit toata vacanta ei de vara de la un capat la celalalt al metroului.

Aseara bericeam pe malul Rhonului si un nene semi boschetar a venit la mine sa imi spuna ca am o rochie tare draguta. Nu mi-a cerut nici tigari, nici bere. Apoi un tip din gasca de langa noi a venit si mi-a pus hanoracul lui pe genunchi. Mi-a zis sa il tin pana plec ca sa nu imi fie frig, dar sa nu uit sa il inapoiez pentru ca el trebuie sa se intoarca pe jos acasa.

Ca sa nu aud comentarii, rochia mea era putin peste genunchi si fara decolteu, deci nu asta era motivul 😀

 

 

5 comentarii to “Vorbeste-mi acum, nu conteaza cum”

  1. Hm,ce bere ai baut?as incerca-o si eu…

  2. Concluzia: Toata lumea simte nevoia sa te ocroteasca sau sa ti se confeseze!
    Fiecare are steaua lui. Asta e steaua ta!

    Sa dea Domnu’ sa fii ocrotita in continuare fara a fi agasata si ti se confeseze lumea fara sa-ti impovareze sufletul!
    Poti sa-ti trimit si eu din departare … o imbratisare?!!

    🙂

  3. Cea mai tare ramane tot aia pe care o remarca si roxana (pierdutaprintreranduri): Pari o fata cu un suflet bun! (desi pana la suflet, tot in decolteu iti raman ochii)

  4. O sa-i citesc lu’ mama articolul asta 🙂

  5. Lucian, era Guiness.
    Vlad, dupa cum bine stii, decolteul meu inseamna un os stern 😀

Lasă un răspuns

