Religia de pe strada

De obicei cand merg pe strada trebuie sa imi folosesc mainile cumva. Sa ma joc cu cheile, sa le framant. Iar daca n-am chei, imi framant mintea. Si astazi mintea a inceput sa imi zboare spre o evidenta care imi tropaia de mult sub ochi.

De ce accepta preoții sa sfințească mașini foarte foarte scumpe dacă mândria e unul din cele 7 păcate capitale?

E una din întrebările pe care mi le păstrez pentru data viitoare când nimeresc alături de un preot in același microbuz sau tren. Ultima data cand am gasit unul la înghesuială i-am pus o întrebare de ar fi sărit pe geam doar, doar scapă de nebuna.

Etichete: , ,

10 comentarii to “Religia de pe strada”

  1. @Magdulici: îți spun eu, că și eu am întrebat un absolvent de teologie care mă înnebunea cu religia:d – cică …ține-te bine…pt că menstruația (sângele) este considerată un lucru murdar, adică…necurat=)))))). Bineînțeles că i-am argumentat imediat…tu crezi că o femeie infertilă poate naște copii? (ai ei, nu prin inseminare)…so…d.zeu a cam încurcat borcanele, dacă asta e explicația…:d

    • Mie mi-a spus ca unicile noastre nu aveau absorbante si din aceasta cauza murdareau covoarele din Biserica. Asa ca le-a fost interzis sa intre. Lor si urmaselor urmaselor lor. Sa ne bucuram de neolitic!

  2. because it is considered possessed.

  3. eu cred ca incerci sa gasesti un raspuns la o intrebare mult prea vaga 😛

Lasă un răspuns

