Dedic acest interviu…

Invatatoarei care mi-a dat premiul 2 cu indulgenta in clasa a doua. Lui M. care in clasa a 6-a pe terenul de sport mi-a spus ca nu ma suporta. Colegului C. care a fost beneficiarul primei palme pe care i-am dat-o cuiva. Tipului care mi-a spus la 15 ani ca am fata de cal. Grasutei I. care mi-a spus sa nu mai port fusta pentru ca am picioarele prea slabe.

Luati de cititi frumosul interviu despre cum eu nu fac nimic si totusi pot vorbi despre asta.

3 comentarii to “Dedic acest interviu…”

  1. Ai mai uitat unul. Lui I. care te poreclea ,,tara”.

    O zi buna si o saptamana si mai buna!

    Sor-ta

  2. :)) imi amintesc si eu de toate astea! 😛
    o caruta de ani a trecut de atunci.. :)) ce comice mi se par acum toate! … :))

Lasă un răspuns

