Alte Amintiri, aceeasi „Epoca de aur”

Traiasca Twitterul, caci el m-a trimis la avanpremiera “Amintiri din Epoca de Aur 2„- Dragoste in timpul liber. O sa imi citez concluzia geniala de dupa vizionare, pentru ca pe cele mediocre ii las pe altii sa le popularizeze.

Este un film despre dragoste in care nimeni nu face dragoste.

De fapt, nu mi s-a parut deloc o comedie romantica asa cum spunea Cristian Mungiu dupa vizionare. Mi s-a parut un film al nostalgiilor, dar nu al celor care incep cu „Bine c-am scapat”. Un film al nostalgiilor provocate de unele lucruri care ar putea a mai fie sau nu, ca o patura in carouri, un apropo subtil, o inversare a valorior.

Cum spunea si una din actrite, era o perioada in care ” o femeie era mai fericita daca primea o galeata de oua decat daca i-ai fi dat un buchet de flori”.

In mod ciudat, eu inca am ramas asa. Doar ca nu-s oua sunt dulciuri si fructe.

One Trackback to “Alte Amintiri, aceeasi „Epoca de aur””

Lasă un răspuns

