Măi complotistilor!

Pana acum, nu am avut parte de tradari. Inafara poate de niste pusti care ma dadeau de gol la „V-ati ascunselea” („tupu” pentru cititorii din vest) si un personaj care s-a hotarat brusc sa nu ma mai astepte la gara. Nimic ce nu poate fi uitat sau razbunat cu o corcodusa aruncata in tampla.

Saptamana aceasta Gigi Becali mi-a deschis ochii. Datorita lui mi-am dat seama in ce intuneric traisem. Cum toata lumea m-a mintit. Cum mi-au rupt pagini din carti ca sa nu descopar adevarul. Cum mi-au sters cuvinte din dictionar ca sa traiesc in bezna. Dar iata si povestea:

In scurta vizita facuta acasa m-am gandit sa mananc floricele cu televizor si  sare. Si cu sora mea pe langa. In cutie se desfasurau Mihai Morar si Gigi Becali. Vorbind despre problemele Stelei, sau aparate de scobit in nas cu pedale, orice ar fi fost, eu am retinut doar esentialul:

Mihai Morar: Si credeti ca a fost vorba de un puci gandit impotriva dumneavoastra?

Gigi Becali: Nu cred dom’le ca a fost puci, nu cred ca se oboseste cineva sa….

De aici nu stiu ce a mai zis Gigi, stiu doar ca universul meu s-a prabusit. Mihai Morar stia ce e un puci. Gigi Becali stia ce e un puci. Magda nu auzise in viata vietilor ei cuvantul puci.

Nici nu mai povestesc cate acuzatii foarte indreptatite si-a luat complotista sefa, cea care m-a plimbat prin scoli si mi-a impletit coroane din trandafiri luati din gardul viu al intreprinderii.

Nu pot sa cred ca mi-am dus o viata fara cuvantul puci. Ba mai mult, oare cuvantul puci o fi aflat ca eu exist? Sau doar eu stiu de el? Oare cand inchide cineva DEX-ul peste cuvantul puci, el se gandeste la mine?

Sunt hotarata sa imi pun ordine in viata si sa readuc lumina. Va rog, invatati-ma cuvinte noi. Daca imi spuneti unul de care nu am auzit, va declar Cavaleri ai Luminii Lingvistice si cand va prind pe la vreo reuniune de soareci de online va dau si o acadea. Sau un zambet.

6 comentarii to “Măi complotistilor!”

  1. Eu l-am auzit in clasa a saptea…neah, neah , neah neah neaaaah 😛

  2. Mie imi place mai mult celalalt cuvant. Care rimeaza cu puci
    Bestie

  3. E clar faptul ca nu ti-a placut istoria in liceu sau poate ca profa ta de istorie era o alcoolica care isi bea mintile ca sa uite de baiatul care o curta in perioada studentiei si ea nu avea timp de el pentru ca invata la restanta de la istoria universala cu profesorul doctor Platon Dumitru (in cazul in care a terminat la Iasi)…. In orice caz daca ai fi avut ore normale de istorie si nu carti alternative si paralele, colegi in uniforme, baieti tunsi si fara cercei in nas POATE ai fi auzit de puciul de la berarie unde Hitler a incercat sa il dea jos pe Himmler (Hitler a esuat si a infundat parnaia), de puciul de la 23 august 1944 cand romania a intors armele sau poate mai „recent” de puciul esuat pus la cale de sovietici lui Mihai Gorbaciov in ’91, sau speculatii precum puciul din decembrie ’89.
    Dar traim intr-o lume in deriva si la mila hazardului deci tu nu ai nici o vina!

Lasă un răspuns

