Webstock 2009- Cum sa castigi mai mult decat experienta

La Webstock am ajuns ghidandu-ma dupa sirul lung de semi-geeks si fete aranjate care roiau la 8 dimineata pe Calea Victoriei. Inca de la inceput m-am simtit ca un cioban fara oaie la Reuniunea Oierilor de Pretuntindeni.Toata lumea clickaia de zor, ba pe telefon, ba pe „tigaie”( cum il alinta pe „GigiDell” rudele mele care au prins armata pentru femei si repartitia la sfarsitul facultatii).

Cum cea mai mare oportunitate pe care mi-o ofera telefonul meu este functionalitatea butonului verde, m-am resemnat sa tin pixul in mana intr-o pozitie care spunea „vreau sa scriu deindata ce aud o idee geniala, dar in acelasi timp ma concentrez atat de tare, incat uit ca as putea scrie”.

Cand si-a inceput Bob Rapp de la Vodafone discursul eu mi-am zis: „A, uite-l pe tipul care ne-a spus (mie, Ralucai si lui Silviu) ca ar vrea sa fie un urs dansator la circ. Pe langa asta , Manafu a mai spus ca Bob are un telefon de dat celei mai nastrustice intrebari. Bine, nu mi-l imaginez pe Manafu pronuntand in conferinta Webstock cuvantul „nastrusnic”, dar cu nici cuvantul folosit de el nu mi-l amintesc, sa am iertare.

Asa ca mintea mea girofar se facu. Doar ca intrasem in fibrilatie cand am vazut ca Bob tot vorbeste iar mie mi se pare totul atat de firesc incat nu mai e nimic de intrebat.

Asta pana cand a spus ca ar trebui sa fim foarte sinceri si onesti in tot ceea ce afirmam pe Twitter, Facebook si alte retele de castigat timp pierdut.

Eu, strabatatoare de lume in lung si in lat, mi-am petrecut penultima zi din 2008  la Londra pe scaunul rosu din Dominion Theatre la musicalul We will rock you. In care una din idei este ca in viitor toti ne vom prezenta in viata reala cu id-ul de pe internet.

Si cum toata lumea scrie pe conturile personale mai degraba „am omorat 7 muste dintr-o lovitura” decat „am alergat 7 ore sa omor o musca”, l-am intrebat pe Bob cum poti convinge oamenii sa fie sinceri cand profilul online este o sansa de a parea mai grozavi decat in realitate.

In concluzie, de acum pot sa socializez online si cand sunt plecata in oras sa socializez offline pentru ca jucaria asta este a mea.

Dar lasand bucuriile materiale la mine in buzunar, Webstock 2009 a fost o conferinta educativa, la care am auzit idei simple dar cu rezultate si am facut ceva grozav, care mi se intampla tot mai des in ultima vreme: am vorbit cu multi oameni mai destepti decat mine.

5 comentarii to “Webstock 2009- Cum sa castigi mai mult decat experienta”

  1. Ok articolul, dar ai papat litere si multe:). Inca din titlu constat ca ti-a fost fomita:D

  2. Ma bucur pentru castigul tau atat cel material cat si cel spiritual. Felicitari!

  3. O intrebare perfecta. Cu siguranta ca imaginea de pe internet nu corespunde prea mult cu cea reala.

    O analogie trasa de par, cel putin pe partea de imaginatie, ar fi diferenta dintre o carte si ecranizarea acesteia.

    • Stiu ca toata industria de comunicare incearca sa profite de posibilitatile oferite de social media, dar pe mine ma sperie facilitatea cu care un pervers de 50 de ani poate avea un profil pefect valabil de pusti de 20 cu care sa obtina numere de telefon si intalniri doar postand updateuri cu „Ma duc la liceu”.

Lasă un răspuns

