Offline 2.0 vazut de 4.0 ochi

Prietena mea Monica tot vrea sa isi faca blog de o vreme. Probabil daca nu eram prea lenese ne faceam un blog de „erasmuse” cand am fost impreuna la Lyon. Asa ca am adus-o la o petrecere de oameni de online. Va las cu intrebari relevante:

-No, tu, da tu stii pe careva de aici? Asa in viata reala? Sau numa de pe net?

-Da oamenii astia au venit numa asa sa stea la mese si sa vorbeasca cu necunoscuti?

(Intervine Sorin Tudor si ne indeamna la socializare intensa)

-Sa nu cumva sa isi uneasca ala din fata masa cu a mea! Uite ca o impinge! Si o sa vorbeasca cu mine, dar eu n-am blog sa ii spun unde sa ma gasesaca.

In cele trei ore de socializare, am ras cat sa imi incarc bateriile, am dat mana cu oameni pe care i-as recunoaste pe strada da nu mai stiu cum le zice in Twitto-buletin si inca nu e destul. Hai sa facem un Offline 2.0 in fiecare luna, pana o conving si p Monica sa se lanseze in online si sa aiba o mandra eticheta in piept dupa care sa o cautati pe Google.

2 Responses to “Offline 2.0 vazut de 4.0 ochi”

Trackbacks

Lasă un răspuns

