Nopti de supa pentru zile cu zambete

soup

In seara asta a fost Urban Soup Nights, un eveniment-demonstratie. Un eveniment care poate sa le dea peste bot televiziunilor care afirma ca romanul cere nichite si alte semi femei semi imbracate. Un eveniment care sa le dea peste bot parlamentarilor care plutesc in fiecare saptamana pre-alegeri ca un mesia dezgustator pe nori de fum de mici.

Nu, romanul nu cere toate astea. Ce-i drept, e lenes. Ii e prea lene sa se gandeasca ce sa ceara, ce i-ar face viata mai frumoasa, suntem campionii lui „lasa bai ca merge asa”. Cu toate astea, daca ii oferi ceva frumos s-ar putea sa se deschida. Sa fie bucuros ca oamenii pe care i-am vazut azi la coada in Parcul Tineretului.

Sunt sigura ca bunicutele care asteptau nu s-au gandit niciodata „Mama, ce pofta am de o supa cu lapte de cocos si ghimbir! Dupa ce aflu cine a omorat-o pe Elodia  imi prepar una”. Normal, pentru ca nu stia ca exista.

Asa ca hai sa ne ajutam sa descoperim lucrurile frumoase. Asa cum am descoperit eu azi placerea de a toca dovlecei cu niste frumosi necunoscuti. Asa cum cei care se plimbau azi in parc s-au bucurat sa  renunte la o punga de seminte pentru o supa caritabila.

2 comentarii to “Nopti de supa pentru zile cu zambete”

  1. Daca tot se da supa gratis de ce nu am auzit si eu? mie mama nu imi trimite supa niciodata… In plus, m-am saturat de micii si berea lui Vanghelie, nu am prins decat decat de 2 ori in 4 ani…Mai este (supa)?

Lasă un răspuns

