Cosmarul gay

Parada gay din Madrid nu are nici o legatura cu parada gay din Bucuresti. Politia nu izoleaza barbatii pe tocuri de multimea de gura casca, nimeni nu are buzunarele pline de rosii moi, e doar un prilej de a-mi indeplini mie cel mai mare cosmar.

Intotdeauna am urat multimile. Mai rau decat multimile, urasc multimile bete, gata sa vomite in orice clipa, care chiar daca nu ar vrea sa vomite pe tine nu ar avea unde sa isi miste capul ca sa te evite. Mai urasc sa merg lipita de o mie de corpuri transpirata calcand pe munti de gunoaie. Sau sa fug din calea masinilor de gunoi. Sau sa incerc sa imi apar ochii de bucatile de gunoi imprastiate de o masina cu aer.

Toata aceasta epopee este implinita de mirosul de urina care te face sa nu uiti ca inainte de a fi un barbt gay, un barbat este un barbat. Punct.

Dar una peste alta, altul peste unul, ma bucur ca am fost acolo. Ma bucur pentru fiecare mana care mi-a atins corpul fara sa imi fi dorit, ma bucur pentru fiecare gram de sudoare care s-a lipit de hainele mele.

Parada gay din Madrid nu a sarbatorit nimic. A fost doar un prilej pentru turism, baute pe strada si costume flashy.

One Comment to “Cosmarul gay”

  1. Multumesc pentru dedicatia de pe Twitter… stiu ca urmeaza sa mi-o iau, dar sunt de acord cu tine. As mai adauga o veriga in lantul descris de tine: barbat>barbat iberic>barbat iberic gay 😛

    >:D<

Lasă un răspuns

