Iisus cum nu l-am mai vazut pana acum

Sa ne imaginam:

Magda e in Madrid. Iese la 8 seara din casa. Pana ajunge ea in centru, nu mai e nimic deschis ca sa ma corupa, asa ca imi ramane doar sa explorez orasul fara harta.

Si printre statui miscatoare, scotieni si cersetori vad ceva ciudat. Un om pe o cutie si unul langa. Ala de pe cutie are cam 45 de ani si vorbeste cu un foarte bun talent dramatic. Ma apropii. Hm… Probabil e teatru stradal. Langa el un nene cam de aceasi varsta face traducerea in engleza. si partea cea mai buna e ca nu face doar traducerea din spaniola in engleza. Ii imita si gesturile, si expresiile faciale. E ca si cum ai urmari doua monoloage in acelasi timp. Ma uit dupa o cutie pentru bani. Nu e nici una. Am presupus ca o sa treaca unul din ei dupa cu o palarie sa stranga. asa facea iluzionistul din Roma.

Povestea e destul de simpatica. Despre cum el si-a dorit toata viata femeia perfecta. Una frumoasa, care miroase bine si nu ii cheltuie baii. Dupa lungi cautari a intrat in mall. Si acolo a gasit femeia ideala. Doar ca a descoperit ca nu era o femeie, era un manechin. Plastic la exterior, goala pe interior. Exact ca oamenii. Bla, bla, bla, oamenii goi, oamenii care au doar relatii formale…din cand in cand mai ciocaneste cu degetul pieptul manechinei de plastic ca sa auzim cat de goala e pe interior.

Si…Jbang! Intrebarea: <<Credeti ca daca Dumnezeu daca ar vrea ar putea da viata acestui manechin de plastic? Eu cred ca poate. Dar nu vrea. Asa mi-a dat viata si mie in urma cu 20 de ani cand am gasit calea adevarata.>>

Aici am observat ca unul din gasca a observat ca eu nu am CD si fluturas ca restul publicului. a inceput sa se apropie amenintator si am plecat. Am mers sa pacatuiesc cu niste inghetata care sa imi umple sufletul gol.

One Comment to “Iisus cum nu l-am mai vazut pana acum”

  1. Stiam ca va veni momentul in care va trebui legalizat si sexul cu Aradeanca. I just knew it.

    :*

Lasă un răspuns

