Eu si Roberto Benigni

Ca il iubesc pe Roberto Benigni nu stie multa lume, pentru ca intrebarea „Care e actorul tau preferat?” nu mai e de mult o replica de agatat moderna. Ce trebuie tot multiversul sa stie e altceva. Am primit in avanpremiera o minunatie de cadou de ziua mea. Un bilet la TuttoDante!!! Fiind ultimul spectacol din turneul mondial 2008-2009 si mai ales pentru ca sunt eu spectator, va fi minunat.

Sper ca asta sa nu dezamageasca armatele de popoare care aveau intentia de a-mi cumpara un cadou. Inca mai sunt sanse sa imi dati ceva minunat. Hai, mintea la contributie!

Inainte sa plec din Bucuresti m-am intalnit cu alti doi oameni faini: Malik Roy si Yuma Rolls, doi francezi care au vazut lumea dansand salsa. Acum vor face si un documentar, sau trei in functie de materialele adunate despre proiectul Salsavage. Intalnirea cu ei mi-a adus aminte de ce e mai bine sa fii barbat.  Imaginati-va ce ar crede „lumea” despre o femeie care face ce fac ei: mergi intr-o masina cu doi cameramani prin lume, dormi acasa la necunoscuti si dai lectii de  salsa ( nu stiu ce spune mai mult „I am ready for hot sweaty sex” decat salsa)

In concluzie, sunt intr-un continuu proces de intalnit oameni care imi fac inima sa zambeasca. Ceea ce va doresc si voua.

2 comentarii to “Eu si Roberto Benigni”

  1. Ca si cum nu aveam multe la ce sa ma gandesc acum trebuie sa-mi framant creierasii la ce cadou ti s-ar potrivi.
    Daca nu-mi vine nimic ,,colosal” in minte o imbratisare e buna si ea, nu?

Lasă un răspuns

