Sa invatam prostii din filme

Sa va luminez eu daca voi singuri nu ati putut aprinde un bec. Va avertizez, urmeaza un cliseu: in viata nu e ca pe ecran. As vrea ca intamplari ca asta de azi sa nu mi se mai intample pana nu ajung la 35 de ani si cu nevoi de confirmare a puterii mele de atractie. Prin urmare:

Imi scot gandacelul meu de prietena la o poveste pe o terasa. Cum terasa e mare, imi arat latura masculina si merg la bar sa comand.

-Vrei sa te ajut sa duci bauturile?

Intrebarea venea de la un chelner. Care el chelner asta face. Duce bauturi de la bar la masa. Asa ca l-am lasat sa isi indeplineaca misiunea zilei ca un Superman al paharelor ce era. Doar ca surpriza a venit doua sorbituri mai tarziu:

-Stii, nu am facut cunostinta. Sa ma cauti cand mai vii aici.

Cuuuuum? In ce cod nescris daca accepti ca un chelner sa iti duca bautura la masa asta inseamna „Te rog, cucereste-ma”?

Am terminat de vazut a multa oara sezoanele din Friends si am impresia ca serialele astea ne-au umplut capul de clisee si scenarii. Presupun ca si chelnerul de azi tocmai vazuse o comedie stupida cu Ryan Reynolds in care „orice e posibil”, „dragostea invinge tot”  si „daca vrei, poti.”

8 comentarii to “Sa invatam prostii din filme”

  1. Eh, a încercat şi el. Îţi dai seama ce poveste era dacă se nimerea să fii iubirea vieţii lui? „Cum ne-am cunoscut? Păi, eram la o terasă şi eu m-am oferit să-i duc băuturile la masă!” Rimează, chiar! Ca-n filme! (Partea cu „eram chelner” e mai romantic să o omită, zic eu.)

    • Cum sa se nimereasca daca el nu se nimerise deloc sa fie iubirea vietii mele! Dar pentru nepoti si eu as inlocui partea in care spune ca e chelner. Mai degraba as zice ca era un de ala de umbla cu bilete de papagal si cand mi-a dat unul era scris pe el numarul meu de la pantofi. Iar eu crosetand in fata semineului le voi spune: „Nici pana astazi nu i-am spus bunicului vostru ca port 38 si nu 37. Shhhh, ramane secretul nostru”. Muzica de melancoblegie, gospodinele isi sterg o lacrima, toata lumea pleaca fericita acasa.

  2. Wow, l-ai lasat sa-ti aduca bautura la masa. Aici urma replica cu : Wow, missies, seems like I’ve got the wrong outfit …scena de striptease si ma rog, stiti voi ce se intampla in viata reala 😛

  3. ^ Striptease colectiv, that is

  4. Daca e femeie da, desi mai demult aveam fantezii cu dentiste sexy 😀

  5. „Ce nu te omoara te face mai puternic” :”>

  6. Ha ha! Aproape uitasem de el 🙂 Cred ca inca suspina duios si asteapta sa te intorci

Lasă un răspuns

