„Eu chiar si pe gandire am asigurare”

Multumirile de azi merg catre doua persoane minunate:

1. Minoritarul care s-a asezat in spatele meu la coada la bilete si a simtit nevoia sa ii spuna prietenului sau „As fute-o pe asta”. Multumesc. Acum, chiar daca ma refuza o mie de barbati pot sa dorm linistita. Undeva intr-o casa cu acoperis in 9 ape,  cu pitici de gradina care de fapt sunt statui in marime naturala dupa chipul si asemanarea lui Adi Minune, acolo isi lustruieste cineva ghiulul si lanticul in asteptarea mea. Ce bine, pot sa fac mofturi in continuare oricarui muritor de rand! Printul meu sper sa ma astepte totusi pe un cal alb, pentru ca pe unul negru mi-ar fi greu sa il disting. 

2. Tipul foarte amabil care m-a intrebat ce loc am, mi-a insfacat valiza din maini si a dus-o 2 metri pana acolo si apoi mi-a spus  zambind cu toate pauzele „10 lei face”. 

Ii mai multumesc ca la vederea siderarii mele a reactionat ca un epileptic minus spume si nu a plecat pana nu i-am dat 5 lei. 

In continuare, ca sa mai luminez acest post, iata ce am mai adunat din drum:

-versurile dintr-o manea auzita inevitabil la un telefon mentionau:

„Eu chiar si pe gandire am asigurare” Imi pare rau ca nu pot sa ii dau autorului drepturile asupra creatiei, dar creierul meu nu are functia de recunoastere a trilului de mahala. 

-un interviu de pe sport.ro cu o fetita de 10 ani, castigatoare a campionatului nu-stiu-care de sah:

Reporter: Iti place sahul?

Sah-girl: Da…

Rep: La anul vrei sa castigi un premiu mai mare decat asta?

SG: Da…

Sper ca reporterul in cauza terminase profesionala de sculeri matriteri la Namoloasa. Altfel, ii vreau eu postul. Multumesc.

4 comentarii to “„Eu chiar si pe gandire am asigurare””

  1. Inseamna ca status-ul meu pe messenger ‘am cafea, am valoare’ utilizat de obicei dimineata nu mai inseamna mare lucru 😀

  2. Buna Magda,

    Foarte bun post-ul tau. Ce-mi veni sa scriu aici? Simtul solidaritatii cred. Aceeasi treaba cu nenea si cu valiza am patit-o si eu in prea minunata Gara de Nord. Partea funny a fost ca mi-a luat geanta din mana, mi-a urcat-o in tren, facandu-ma sa cred ca este un prea amabil domn. Eu, ca un cetatean lovit de generozitate am vrut sa ii dau din proprie initiativa 5 lei. In momentul in care s-a uitat chioras la mine si mi-a spus „Face 10 lei ca e grea geanta” mi s-a urcat sangele la cap de nervi.

    Concluzia: tot cu 5 lei a ramas intr-un final…. si tot minoritar era….

    Te pup,
    Ioana (Glow Camp :))

    • Cred ca e nisat pe trenurile care merg inspre Moldova :p Ma bucur mult ca treci pe aici. Zilele trecute am vorbit cu Kari si mi-a spus ca au o fetita . E ciudat cum inca ma simt pustoaica din Glow Camp in timp ce lumea fuge pe langa mine spre maturizare.

Lasă un răspuns

