Experiment

Pentru ca stau la parter, mi-am permis sa fac un mic experiment. Unul care nu vrea sa demonstreze nimic, dar care mi-a implinit asteptarile pe care le aveam de la el.

Am asezat pe pervaz aseara o pereche de blugi. Spalati, impaturiti, numai buni. Numai buni de luat se pare, pentru ca astazi nu mai sunt.

Era o pereche de blugi de care nu mai aveam nevoie, asa ca mi-am permis sa ma joc. Nu, n-am vrut sa demonstrez nimic. Imi urez doar un calduros „Bine m-am intors in Romania”.

6 comentarii to “Experiment”

  1. Poate era vreun fan de-al tău, te rog nu subestima România! 😆

  2. Fan? atunci si-a luat teapa penru ca blugii aia aveau miros de mucegai, nu mirosul pielii mele:P

  3. Lasă, o să creadă că era mucegai albastru 😉 Nu-ți subestima fanii 😀

    Baftă la licență, Măgdulici!

  4. Lol, si eu sunt la parter (din pacate) de vreo doi ani. In loc sa multumesti ca nu ti-au daltuit si pervazul si sutit termopanele mai si comentezi 😛

Lasă un răspuns

