De la votare

Doamna Aneta:

„-Cand eram mai mica am gasit o broscuta. Dar era moarta, ca stiti, mie mi-e mila chiar si de o broscuta. Eu n-as putea omori nimic, dar aia era moarta deja.

Si am luat-o asa, am disecat-o si am intins-o pe un plexiglas la soare. Si asa frumoooos s-a uscat!!!!”

Si ca un bonus, stiti cum se scot voturile pentru numarare? Se sigileaza urna, se intoarce pe dos, se rupe fundul si se scot pe acolo. Oricum, dupa rezultate, se pare ca romanii au votat cu partea dorsala. Ah, tara mea de glorii.

Lasă un răspuns

