Altii se plictisesc cu folos

Eu tot timpul trebuie sa fac ceva cu mainile. Sa tin o carte in ele, sa le agat de buzuar, sa ma joc cu o cheie, sa rup eticheta de pe sticla de bere si tot asa. De fapt observandu-mi reactiile mi-am dat seama ca plec multumita de la o intalnire atunci cand intrlocutorul a reusit sa ma tina atat de bine in priza in cat sa uit ca am maini carora sa le dau de lucru in permanenta.

Daca nu mi-am scos telefonul pe masa sa il invart sau sa sun la fiecare 5 minute la cost control e semn bun. Dar am descoperit ca altii fac ceva mai multe cu o simpla foaie de hartie. Cum ar fi  minunea asta:

paper art

Il gasiti pe nene aici.

2 comentarii to “Altii se plictisesc cu folos”

  1. Minunat, într-adevevăr 🙂

    (Baftă la licență!)

  2. adevevăr=adevăr în limba brâncovenească original 😛
    NB

Lasă un răspuns

