Vreau o prietena grasa

Cand incepeam facultatea, Sorin Psatta ne-a spus ca nu stie cum se face, dar ca o regula, intotdeauna o fata slabuta are o prietena grasa pe care o plimba peste tot. Asocierea se produce inconstient, din dorinta celei mai slabe de a iesi in evidenta prin contrast.

Cand ai o bila alba, e o bila alba si atat. Daca o pui langa una gri, albul va iesi in evidenta. Atunci nu m-am ingrijorat. Nu aveam o prietena grasa, aveam una slaba dar obsedata de cure de slabire, asa ca am considerat ca „se pune”.

Acum insa, am ramas singura. Toate prietenele mele arata bine. Va rog, sa ma ajute cineva. In cel mai extrem caz, vreau un elefant sa il plimb in lesa de ici colo imbracat intr-un tutu roz. Totusi, am o vaga banuiala ca tot elefantul ar atrage mai multe priviri.

8 comentarii to “Vreau o prietena grasa”

  1. Mai Magda, stii ca te-as fi ajutat, dar trebuia sa ma contactezi prin anul II de facultate ! Cu toata lipsa de modestie iti pot spune ca: si eu sunt slaba acum:)) !

  2. Erai si atunci, nu stiu care-i stersu. Dar fiecare cu obsesiile ei cotidiene:D

  3. a trecut ceva vreme de la post-ul asta, asa ca nu stiu cat de mare folos iti va fi ce zic in continuare.

    regula cu prietena grasa e valabila doar pentru grupuri de 2 tipe.
    urmatorul grup ca notorietate, din punct de vedere numeric, e grupul format din 3 tipe. daca intr-un grup de 2, una era buna si cealalta nu, intr-un grup de 3 nu mai exista distinctia asta. nu sunt toate bune neaparat, sau toate naspa. doar seamana intre ele.
    bineinteles ca un grup de 3 are avantaje, dar are si dezavantaje. unul dintre ele ar fi ca cineva trebuie sa mearga in mijloc 🙂

  4. Daca nu s-a ocupat postul, imi depun CV-ul. O prietena in plus nu strica niciodata 😀

  5. Fie, mai grasă ar fi fost spus corect. E drept ce zici tu: 48 de kile aveam şi eu când am decolat spre Japonia, apropo de prezentarea ta. Am mai adus nişte kile de acolo, nu că mi-ar părea rău! 🙂

  6. E mai bine sa le aduci pe tine decat sa platesti suprataxa pentru bagaj la vama:D Apoi, de cum aterizezi, incep sa se piarda in neantul betoanelor.

Lasă un răspuns

