Daca e de castigat, hai sa ma sacrific eu

In caz ca avea cineva inima indoita, impaturita in patru,  sau direct trantita ca material de origami la gandul ca va castiga premiul de la Fredo&Pidjin, ei bine….PA!

Ze Grand Prize imi apartine. Stiu, suferinta e enorma si eu am indurat-o atunci cand nu am castigat la concursul de desenat propriul episod. Dar acum mi-am luat revansa.

Ca sa evit mii de ochi atarnati la fereastra mea in speranta de a zari macar un coltisor din ceea ce eu am si ei nu, promit sa pun cu prima ocazie o poza de la intalnirea celor doua entitati malefice , „operatiunea de pidjinuire” sau mai complicat spus, imbracatul cu tricoul.

4 comentarii to “Daca e de castigat, hai sa ma sacrific eu”

  1. vai, cata modestie… sa-l porti cu placere si sa te feresti de porumbei, sa nu zboare pe deasupra ta!

Lasă un răspuns

