Senzational! Exarhu ma citeaza in EVZ!

Daca eu inca nu am ajuns sa imi dau cu litera in vreo publicatie, imi vin altii in ajutor. Asa nici nu ma mai obosesc sa trec pe la vreo redactie, desi tare mi-as dori sa ma angajeze careva pana nu imi pierd avantul creator.

Fara prea multe povesti, articolul lui Razvan Exarhu se gaseste clicaind aici, iar vorbele mele de duh le reproduc in continuare:

<<Am păstrat pentru final comentariul care e bun şi de punct de plecare, şi de concluzie pentru uşurătatea şi profunzimea tuturor lucrurilor cu care putem face pace. “Când eram în Franţa şi încă stăteam pe gânduri dacă să îmi prelungesc şederea sau nu, s-a întâmplat trebuşoara următoare: o prietenă din România a venit în vizită şi ne-am băgat în duşurile care erau la comun, eu în unul, şi ea în cel de alături. Şi 15 minute, cât a ţinut bălăceala, am cântat împreună cât mai afon şi mai tare posibil «Marine, la nunta ta», de Liviu Vasilică. Bucuria acelui moment mă face să apăs pe «add comment» acum, din camera mea de cămin din Bucureşti.”>>

In final, multumiri Alexandrei, aka „o prietena”.

PS: Stiu ca am facut parte doar dintr-un sondaj pe blog, dar nu-mi stricati bucata de soare doar pentru ca aveti voi ochelari de vazut realitatea.


4 comentarii to “Senzational! Exarhu ma citeaza in EVZ!”

  1. deci tu chiar n-ai nicio preocupatie decat sa bati campii ?

    frate!! nimic interesant !! numa’ tampenii..

  2. Magdutza, draga mea, cineva s a simtit atacat(a) 😀 keep writing dear!

Lasă un răspuns

