Please, introduuuuce yourself!

Acum 6 ani, stomatologul meu m-a intrebat cati ani am si apoi a tinut neaparat sa imi spuna un secret. De fat, mi-a spus asta ca si cum Sfantul Graal continea doar un bilet cu acest mesaj:

” Cel mai imortant in viata e preludiul. Daca ala e bun, restul nici nu mai conteaza”.

Bien sur ca la 16 ani n-am putut decat sa ma hlizesc. Toate pana pe 23 octombrie 2006. Atunci viata mea s-a schimbat radical. Am aflat ca foreplay is the real deal. Cum? Pai am dat click-ul din fiecare luni prin lumea malefica a porumbeilor mei preferati, Fredo si PID’JIN. Daca pana atunci imi erau simpatici, de la acel eisod am ramas dependenta. Vorbesc despre acest episod: Fate no more. Care-i faza in el? Pasaricile astea rele mi-ai aratat cum vorba multa fara actiune nu te aduce pana la preludiu. Si ma ales episodul asta chiar e bazat pe darul primit de PID’JIN de la ursitoarea zapacita: wordplay. Ador jocurile de cuvinte, in romana, engleza, spaniola, nu conteaza, ma intereseaza doar efectul lor si felul in care poti sa intorci  fraza ca sa ii dai cuiva peste cioc. Iar felul in care PID”JIN transforma o replica banala de facut cunostinta intr-o aluzie sexuala de agatament este EXACT genul meu de gluma pe care as fi facut-o si eu daca aveam ce sa „introduuuce”.

Din acest episod invatam dragi copii cum nu conteaza ce zici ca sa ajungi la polemici orizontale (asta daca esti un clasic), conteaza doar sa stii ce invarti pana cand ajungi sa expui argumentul final. Care, dupa cum spunea doctorul meu, nici nu mai conteaza.

Cu toate astea, eu cred ca preludiul e idenic cu o campanie electorala. Incepe in momentul in care ai fost ales/votat.

PS: Ca sa imi demonstrez atasamentul pentru Fredo&PID’JIN, trantesc ain cele ce urmeaza doua dovezi de care sunt tare mandra:

1. Propriul meu episod cu Fredo&PID’JIN, facut in iunie 2007 pentru un alt concurs de al lor:pidjin2. Eu facandu-le reclama acasa la competitorul lor numarul 1 in distrugerea lumii: Papa. Prin urmare, subsemnata a adus planurile malefice pana la Vatican:

IMG_4288

Tot ce imi lipseste acum din colectie e un tricou hand-made special pentru mine, nu-i asa? 😀

11 comentarii to “Please, introduuuuce yourself!”

  1. Pana la Papa! Chiar si porumbeii stiu sa draw the line at the Pope – http://www.pidjin.net/2008/05/12/faust-pas/
    cheers!

  2. nu papa distruge lumea ci contradictiile dintre ideologii si in general daca vorbesti despre graal si jocuri de cuvinte in mai multe limbi esti candidata la boli psihice.

    papa are un job deosebit de greu.

  3. Da, vorbesc in toate limbile pe care le stiu in acelasi timp, facand jocuri de cuvinte si avand ca tema principala Sfantul Graal. Despre asta era postul asta.

  4. Cool,thanks a lot,a beautiful night,Tavi 🙂

  5. For your photos! :)si pentru premiul castigat! ,o seara placuta ,cu stima Tavi 🙂

  6. Bravo! Un foartebun punct de vedere in post. Ai meritat sa castigi. Felicitari. A, si episodul ala… de ce nu m-am gandit eu la faza aia?

Lasă un răspuns

