Sa imi fie rusine

Ca nu l-am descoperit pe Mitos Micleusanu mai devreme. Sunt putini oamenii care ma incanta de la prima intalnire, din care citesc cateva randuri, sau vad bucati dintr-un interviu si comentarii si simt ca mi-e incredibil de drag.

Asa cum de cate ori il vad pe Gheorghe Dinica la teatru as vrea sa existe o lege care sa iti dea dreptul sa infiezi un bunic, asa si  Mitos Micleusanu as vrea sa fie fratele meu mai mare cu accent, expresii delicioase si nepasare in varful zambetului.

Un frate mai mare pe care sa il scot la bere cand am eu chef si car m-ar binedispune doar atunci cand l-as asculta vorbind.

Lasă un răspuns

