O prezentare nu doare

O prezentare te face copil mare!

Aproape gata si afacerea cu Olimpiadele Comunicarii. Parca mai ieri primeam o propunere de echipa pe o patura dintr-un parc. A fost momentul pe care l-am asteptat cel mai mult. Momentul care mi-a dovedit dupa ce am vazut toate prezentarile de la proba de PR ceva ce stiam deja: uneori nu conteaza cat de tare e ideea pe care o ai daca nu stii sa o prezinti. Si alteori, risti ca publicul sa te tina minte doar pe tine, ca pe un „one-man-show”, dar sa nu isi mai aminteasca deloc ce idei ai avut.

Cum a fost la noi:

-Am intrat la jumatatea primei jumatati (adica am intrat la sfert, in cazul in care se pune cineva sa faca impartirea si ii da cu perioada), ceea ce a fost foarte bine, pentru ca am scapat de incordare si am putut sa stam toate relaxate sa ne ascultam competitia

-Regulile de intrare in scena de la OC ne-au stricat super coregrafia pe care o aveam pentru „Ioana”, dar sper ca s-a inteles totusi ca am avut-o invitata in carne, oase si imbracaminte de corporatista de top management

-Imi dadeam seama ca nu tin microfonul intr-o pozitie constanta cand vorbeam, dar nu vroia sa ma asculte masinaria pardalnica!

-De asemenea, sper ca a inteles juriul de ce i-am dus „Ioanei” o cafea, si ca au observat ca avea un post-it pe ea. Ca sa vada si ce scria pe el ar fi trebuit sa manance mult prea multi morcovi

-Paula a fost foarte simpatica atunci cand a tinut sa ii explice juriului pana si-a cautat urmatoarea idee ca „Pe acest slide avem doar o imagine”.  E bine ca au ras.

– Cele doua fete de la Coca Cola au fost foarte multumite de propunerile pe care le-am adus. Asta ma face sa cred ca de la un client fericit la un juriu fericit e doar un pas zambaret

-Nu stiu cum de s-a abtinut juriul sa nu „Sparga tacerea” cu farfuriile de la SensiBlu in timpul unor prezentari

Este o experienta care te extenueaza, te uneste, te caleste, te face mai mare intr-ale comunicarii decat erai.

Petrecerea de vineri si galetile de alcool gratis sper sa fie un motiv de iuhuhu si nu unul de buhuhu.

PS: Referitor la articolul anterior, ma foarte bucur ca m-am culcat cu Ioana!!!!

Lasă un răspuns

