M-am culcat cu Ioana

Si tot cu Ioana m-am trezit.

Stiam ca lucrul la brief nu o sa fie nimic usor, mai ales cu un subiect  atat de pacatos. (Relatiile Coca Cola cu fostii angajati). Dar am crezut ca 16 ore pana la termenul de predare al prezentarii vor fi suficiente ca sa punem totul in forma. Si au fost. Toate 16, pana la 12.00, ora limita, ora la care a parcat Paula masina in fata la Ethos.

Ideile le aveam oarecum conturate, iar oarecum inseamna niste liniute intr-un word. Apocalipsa a stat in detalii.

Cum s-o cheme? Cum sa arate?

Nu, nu desen animat.

Bine, o punem pe asta.

Eu vreau sa o facem mai umana. Sa bea o cafea de la Sratbucks.

Sau doua cafele!

Ioana, 20 de ani. Cu aceasta fraza am inchis ochii. Inca mai puteam auzi ce se disuta si sa mormai raspunsuri. Cand am deschis ochii, monstrul nu plecase. Ioana era tot acolo, invrajbise echipa, isi atinsese scopul, era mai umana.

Iar noi, mai somnoroase, infometate, si visand la un dus salvator.

Pana la urma, cel mai bine e ca nici una din noi nu a simtit ca a pierdut   noapte muncind. Am simtit ca am castigat o noapte impreuna.

2 comentarii to “M-am culcat cu Ioana”

  1. Hihi vin sa va vad si eu:) Sa va tin pumnii si sa pariez pe voi la concursul de pronosticuri:)

Lasă un răspuns

