Mica zdruncinare

Tocmai a fost un cutremur, de intensitatea unui camion pe autostrada cu 70 la ora, dar nu asta conteaza. Conteaza tragedia pe care eram sa o patesc.
In momentul tremuriciului eu eram cu mai putine haine decat prevede legea fugitului pe strada. Hai sa spunem doar ca pe o plaja m-as fi simtit in largul meu.
Gandurile mele au fost, pe rand:
-La naiba, pana imi trag pantalonii se deschide usa de la cutremur si ma vede toata lumea
-Cum ma mai duc sa fac dusul pe care il planuiam, daca e posibl sa aiba imediat dupa o replica? Nu ca as avea o problema cu alergatul in halat de baie, am o problema cu alergatul prin frig.

Note to self: stai cu usa incuiata si cumpara costum de scafandru pentru dus.
Note to the others: daca ati dat un mass message cu textul „Cutreeeemur” ce sperati sa realizati? Sa zguduiti lumea virtuala?

One Trackback to “Mica zdruncinare”

Lasă un răspuns

