Cine e Berebe?

Cum se fac afacerile intre viitoarele femei care vor conduce Romania (spre pierzanie)

Paturica si muncitorii are the new bar de Dorobanti

De ce avea A. o patura in masina nu vreau sa stiu. Mai ales dupa ce deja m-am asezat de ea. Important e ca mult soare si un curs nefacut te imping sa te intinzi unde Elena Udrea nu ar arunca nici o andrea.  In Parcul de la Politehnica se pare ca nu am inflorit doar noi dupa amiaza.  Sobolanii, muncitorii cu nevoi fiziologice, spalatorii de parbrize de pe Iuliu Maniu, un cuplu de sexagenari zambindu-si cu toata gingia, raul, ramul toate ne-au fost decor.

Sarim peste barfele de paturica si hihihauri pana la momentul important. Apare P.

-Femeie. -Da. Mergi la Olimpiade? -Vrem,  dar suntem 4. -Ma bag eu.  Si asa sunt trantor.

Nu exista contract mai sigur si mai de ncontestat decat promisiunea facuta din pozitia tolanit.

Ai zis sa lucram? Nu te-am auzit din cauza fumului de la narghilea

Intalnirile s-au petrecut ba in bucatarie, ba in dormitor.  In mod destul de bizar, nici nu am mancat, nici nu am dormit.  A, da. Nici mare proiect n-am facut. De ce? Carbunele pe aragaz si tuspicul in gura. Daca indepartai minunea ca sa ganguresti mirifica idee e campanie, hop strigatul: -„O iroseeeeeeeeesti!!!!”

Si in acest incredibil stress de a pasa narghileaua, a ghici cu ce seamana aroma de lemn dulce (nu am inteles de ce nu a fost nimeni de acord ca era o aroma conforma cu titlul) si a nu supraincalzi carbunele s-a nascut Campania. Fara logo, pentru ca, bineinteles, daca spuneam sa aiba doua linii si un cerc „O iroseaaaaaaam”.

Ziua dreptatii. Para malaiata a venit la Natafleata.

Sa ne vedem cu 2 ore inainte de preselectie. Sau una. Sau cat o fi. Dupa ce ne-am impartit o bucata de poveste, i-am dat ctire de doua ori, am trecut iar la treburi de femei: „sa ne lasam geanta aici sau o luam cu noi?”, „Langa cine sa stau pe scaun?”.

Totusi, ne-am mai gandit si la motivul vizitei, asa ca am inceput sa ne perpelim cu gandul la ce intrebari ar putea pune juriul. „De ce atat de multe directii?” „La ce rezultate va asteptati?”, in fine, clasicele.

Din ce palarie a sarit iepurele? ei bine, la un moment dat noi spuneam ca obiectele electronice din companii vor avea pe ele un sticker cu mesajul „BRB dupa reciclare”.  Mai ceva decat acceleratul de Suceava in trecere prin gara din Mizil m-a izbit intrebarea: „Ce inseamna BRB?”. Asta inseamna sa te gandesti la padure si sa nu vezi copacii. Nu ne-am imaginat deloc ca o membra a juriului de la PR in 2009 nu o sa stie o prescurtare de messenger. Si bine am facut!

Tocmai am aflat ca ne-am calificat in finala. Ne mai citim peste doua narghilele.

2 comentarii to “Cine e Berebe?”

  1. hmmm…imi plac dezvaluirile tale,le redai foarte mijto(ca sa vorbim….academic)….c sa zic,bafta si te astept cu noutati…BRB:)):)):))

Lasă un răspuns

